Friday, November 23, 2007

Power to My "Inspirion"...




Saya adalah antara segelintir manusia yang mengenali mamat ini, dan mengagumi bakat dan idea yang ada pada dirinya. Yang tersendiri membuatkan dirinya begitu unik, sehinggakan beberapa karya, idea mahupun culture yang dibawa dan diperkenalkan olehnya sering menjadi ikutan saya, sering menjadi topik perbualan saya ...kadang2membuatkan saya kedengaran dan kelihatan hebat untuk seketika /^o^\ Karya filem beliau antara yang terkesan di jiwa dan kadang2 pada situasi tertentu mempengaruhi kehidupan dan attitude dan respons saya terhadap sesetengah situasi.

I Thank God for giving me the chance to get to know him, although it is not kinda "personal". I learnt and i watch and get inspired truly by his films, his songs, his funny words and his blog definitely.

Here i present you... MR. AFDLIN SHAUKI

and PAPADOM is yet the continuity of his own very personal touch...


/Optimus Nazie\

No comments:

web analyzer
shopping cart